Complimenten & Klachten
Pro Juventus

Complimenten & Klachten

Wij horen graag van u waar u tevreden over bent! Natuurlijk willen wij leren van de dingen die voor u minder prettig zijn verlopen. Ook zijn wij altijd blij met tips om onze zorg nog verder te verbeteren. U kunt uw ervaringen mailen met onze medewerker cliëntenbeleid via clientenbeleid@projuventus.nl Wij nemen waar nodig contact met u op en proberen een goede oplossing te vinden en onze dienstverlening verbeteren.

Pro Juventus is aangesloten bij De Geschillencommissie Zorg, onderdeel van de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken. Meer informatie over de klachtencommissie vindt u op de website www.degeschillencommissiezorg.nl.
Wanneer u een klacht wilt indienen bij Pro Juventus, kunt u ons klachtenformulier invullen. Onze klachtenfunctionaris neemt vervolgens binnen twee weken contact met u op.

In onze klachtenregeling vindt u alles over hoe u advies over een (mogelijke) klacht kunt inwinnen of daadwerkelijk een klacht kunt indienen. Download onze klachtenregeling.